loading...
tejarat
hosein بازدید : 40 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

از طریق اینترنت می توان به کسب درآمد پرداخت .چگونه ؟ آیا می دانید در اینترنت فرصتهای مناسب بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد؟

ما الفبای جدید کسب درآمد از طریق اینترنت را به شما آموزش می دهیم . با راهنمایی  ما ؛ شما می توانید از طریق اینترنت به کسب درآمد بپردازید. سیستم "پرداخت" به عنوان گسترده ترین سیستم تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی در ایران امکانات بی نظیری را برای افرادی که می خواهند کسب درآمد از طریق اینترنت کنند، فراهم آورده است. برای کسب درآمد از اینترنت  دو روش زیر توجه کنید.

 کسب درآمد از اینترنت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار ساده تر از آن است که فکرش را بکنید!
شما حتی اگر 1 محصول برای فروش اینترنتی داشته باشید براحتی می توانید از طریق اینترنت آن را به فروش برسانید و درآمد کسب کنید.
مزیت فروشگاه اینترنتی این است که شما احتیاجی به سرمایه گذاری سنگینی ندارید و با پرداخت هزینه ای مناسب صاحب یک فروشگاه اینترنتی می شوید.
فکرش را بکنید: شما می توانید محصولتان را به دست مشتریانتان در سراسر ایران برسانید. این جذاب نیست؟!
بسیار خوب! شروع کنید: کمی فکر کنید و ببینید چه محصولاتی را می توانید برای فروش اینترنتی عرضه کنید...
شما با کسب درآمد از اینترنت چند گام بیشتر فاصله ندارید. پس همین امروز اقدام کنید.

کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن سرمایه

شمااگر سرمایه ای  هم برای راه اندازی فروشگاه ندارید نگران نباشید!
با صرف وقت چندین ساعت روزانه می توانید کسب درآمد از طریق اینترنت کنید!!!
مطمئن ترین راه برای کسب درآمد از طریق اینترنت راه اندازی یک سایت است. امروزه راه اندازی یک سایت و یا وبلاگ بسیار راحت شده است. پس از آن ببینید به چه موضوعاتی علاقه دارید. سعی کنید سایت خود را با موضوعات مرتبط بصورت مداوم  آپدیت کنید. به عبارت دیگر سعی کنید ترافیک و تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید. پس از مدتی که بازدیدکنندگان سایت شما به حد خوبی رسید می توانید بر روی سایت خود تبلیغ بگیرید. البته در این راه باید صبر و حوصله به همراه سعی و کوشش مستمر داشته باشید. و اما پیشنهاد ویژه ما:

اگر شما دارای سایتی هستید که بازدیدکننده خوبی دارد ، تبلیغات سایتهایی که در این زمینه فعالیت دارند را در سایت اینترنتی خود نمایش دهید و درآمد اینترنتی مناسبی کسب نمایید.

شما می توانید در سایت اینترنتی و یا وبلاگ خود با نمایش تبلیغات اینترنتی سایتهای مربوطه  توان درآمد ماهیانه خود را بالا ببرید. در صورتی که بازدید کنندگان سایت اینترنتی و یا وبلاگ شما بر روی تبلیغات اینترنتی این سایتها کلیک کنند ، بابت هر کلیک بر روی آنها درصد مناسبی از مبلغ آگهی را به شما اختصاص می دهد . پس بنابراین سعی کنید  بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید .سایتهای آگهی دهنده   هر ماه درآمد شما را نقدا به حساب بانکی شما واریز می کند .
 شما با یک برنامه ریزی حساب شده  می توانید به تجارت الکترونیک بپردازید.

..................................................................................................................................................

با دوربين خود كسب درآمد كنيد.

شايد برايتان جالب باشد اگر بدانيد با دوربين آماتوري و نه چندان گرانقيمت خود مي توانيد كسب درآمد كنيد. البته نمي خواهم مانند همه دوروغ هاي نخ نماي اينترنتي كه اين روز ها مد شده است  به شما وعده ثروت هنگفت يك شبه بدهم بلكه بايد بگويم اگر اهل عكاسي هستيد و آز آن لذت مي بريد مي توانيد اين علاقه را با پشتكار تركيب كنيد مي توانيد در قبال آن دستمزد دريافت كنيد.

 در اين روش مشتري شما شركت هاي بزرگ يا غول هاي گرافيكي نيستند كه احتياج به تصاويري با كيفيت بسيار بالا براي كارهاي خاص دارند. البته اين بازار هم درآمد خوبي دارد ولي رقابت شديدي هم در آن وجود دارد. پس چه كسي اين عكس ها را مي خرد؟ بايد بگويم در اينترنت وب سايت هايي وجود دارند كه عكس ها را به صورت كلي مي فروشند. مثلاً براي دانلود 750 عكس در ماه از خريدار 139 دلار دريافت مي كنند. پس بايد به طريقي يك بانك عكس با تعداد زيادي عكس هاي با كيفيت مناسب داشته باشند. و چه راهي بهتر از اينكه اين عكس ها را از عكاسان سراسر دنيا چه حرفه اي و چه آماتور دريافت كنند. و بهترين آنها را براي فروش ارائه دهند. يكي از بزرگترين وب سايت هاي دنيا كه در اين زمينه فعاليت مي كند Shutter Stock است. خوب اگر يك دوربين 3 مگا پيكسل به بالا داريد از اين فرصت استفاده كنيد و سعي كنيد هر روز عكس هاي زيبايي بگيريد براي اينكه عكس هاي بهتري بگيريد مي توانيد از مقالات آموزش عكاسي ياد بگير دات كام استفاده كنيد. سپس هر بار بهترين عكس هاي خود را جمع آوري كنيد و براي Shutter Stock بفرستيد. چون هر كسي كه از اين وب سايت عكس مي خرد به صورت كلي آنها را خريداري مي كند، و حداقل 750 عكس در ماه به هر نفر فروخته مي شود بنابراين شانس فروش كپي هاي زيادي از عكس هاي شما وجود دارد و به ازاي هر بار فروش از هر عكس مبلغ 30 سنت به حساب شما واريز مي شود.

براي فروش عكس هاي خود بايد در اين سايت ثبت نام كنيد. و يك سري اطلاعات مانند كد نام و نام خانوادگي، ايميل، كد پستي و آدرس پستي را وارد نماييد دقت كنيد كه اين اطلاعات را به درستي پر كنيد چون زمان دريافت پول به دردتان مي خورد و اگر آدرسي در خارج از كشور داريد بهتر است از آن استفاده كنيد چون مراحل كار هنگام دريافت پول ساده تر خواهد شد. براي ثبت نام اينجا كليك كنيد.



البته براي براي اينكه درآمد شما به مبلغ قابل توجهي برسد بايد هر روز تعداد قابل توجهي عكس براي اين وب سايت بفرستيد.  حال اگر همچنان اين كار را ادامه دهيد باز هم درآمدتان بيشتر خواهد شد. پولي كه به اين روش بدست مي آوريد به شدت به خلاقيت، دانش عكاسي و پشتكار شما بستگي دارد. در توجيه اين روش بايد بگويم كه امروزه يكي از درآمدهاي جانبي بسياري از عكاسان حرفه اي اينگونه است. چون به اين وسيله از يك عكس مي توانند سال هاي سال درآمد كسب كنند. البته اين عكاسان تا صد عكس جديد در روز ارسال كنند. نكته ديگر كه حائز اهميت است كيفيت عكس است يعني بايد عكس هاي شما كيفيت مناسبي داشته باشند. بنابراين حجم آنها هم بالا مي رود پس به يك خط اينترنت پر سرعت واقعي نياز داريد!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
» آموزش كسب درآمد از اینترنت در 3 روز(فرصت استثنایی)
همکاری در فروش ،پورسانت بالا ،بازاریابی ،ایران مارکت ،عضویت در ایران مارکت ،بهترین سایت کسب درآمد ،کسب درآمد از ایران مارکت ،آموزش کسب درامد ،بالاترین پورسانت بازاریابی ،فروشگاه مجازی ،کار بدون سرمایه ،فروش اینترنتی ،درآمد اینترنتی ،بهترین راه پول درآوردن ،خرید فروشگاه ،كسب درآمد از اینترنت در 3 روز ،آموزش بازاریابی ،آموزش کار در منزل ،


آموزش كسب درآمد از اینترنت در 3 روز

رویای كسب درآمد از اینترنت و داشتن درآمد اینترنتی، هر روز دست یافتنی تر می شود. در این قسمت از سایت می خواهیم فرا بگیریم چطور ظرف مدت 3 روز، بله درست است: فقط 3 روز، كسب و كار اینترنتی خود را شروع كنیم. كسب و كاری كه تنها وظیفه ما در آن تبلیغ كردن است و سایر كارها مانند بسته بندی، ارسال و تسویه حساب با مشتری بر عهده فروشندگان شركت است. هفته ای یك بار هم با ما تسویه حساب خواهد شد!!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با سیستم خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل تنها با 15000 تومان!!! بدون نیاز به محصول از سوی شما.
بله درست است؛ میتوانید تنها با 15000 تومان صاحب فروشگاه اینترنتی با چیزی بالغ بر 100،000 نوع محصول مختلف شوید.



چه كار باید بكنم؟ در این روش كسب درآمد اینترنتی، ما به عنوان همكار سیستم همكاری در فروش ایران ماركت سنتر، محصولات آن را در سطح اینترنت به فروش رسانده و شركت پس از ارسال سفارش مشتری و تسویه حساب با او، هفته ای یك بار هم با ما تسویه حساب خواهد كرد.

چگونه این كار را انجام دهم؟ برای راه اندازی این فروشگاه اینترنتی خارق العاده كه با سرویس خرید پستی و پرداخت در زمان تحویل در اختیار شما قرار میگیرد، باید مراحل زیر را طی كنید كه مجموعاً چیزی حدود 3 روز زمان می برد تا فروشگاه آنلاینی با 100،000 محصول مختلف داشته باشید:

 

اگر قصد جدی دارید زودتر دامین خود را تهیه کنید چون هر لحظه ممکن است به علت ترافیک بالای پهنای باند ایران مارکت دیگر پارک دامین جدیدی قبول نکند. این فقط یک احتمال است.

1- ابتدا قبل از هر کاری باید در این سیستم ثبت نام کنید. شماره حساب باید به نام خودتان باشد. اگر حساب سیبا بانک ملی  ندارید، میتوانید بعد از افتتاح حساب، شماره حسابتان را در پنلتان وارد نمایید.

جهت ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید





2- بعد از اتمام عضویت شما باید یک دامین تهیه کنید. شرکت های مختلفی خدمات ثبت دامین انجام می دهند در زیر به طور نمونه اسامی سه شرکت معتبر به شما پیشنهاد میشود. قیمت دامین ها نهایتا تا 3 هزار تومان در شرکت ها مختلف با هم تفاوت دارد. پیشنهاد ما: شرکت فراکارانت  شرکتهایی هستند دامین خیلی ارزانتر میدهند اما خدمات مطلوب ندارند.

www.iranhost.com  ایران هاست
www.parsdata.com پارس دتا
www.karait.com فراکارانت


◦دامنه (دومین): همان آدرسی است كه با تایپ آن در نوار آدرس مرورگرتان، سایتتان باز خواهد شد. مثلاً با تایپ kasbokar.org همین سایت باز میشود. یعنی در عبارت www.kasbokar.org نام kasbokar و پسوند org. خواهد بود.
◦نكاتی پیرامون انتخاب نام دامنه: 1. كوتاه باشد. 2. به خاطر سپرن آن آسان باشد. 3. بهتر است از نام های مشابه سایتهای بزرگ استفاده نشود چرا كه باعث گیج شدن بازدید كننده می شود و به خاطر سپاری آن را دشوار می كند.

به طور نمونه آدرس های زیر قابل ثبت میباشند و فعلا کسی مالک این دامین ها نیست شما هر نامی را که مایل می باشید انتخاب کنید مثال مخفف اسم و فامیل خوتان و یا هر نامی که مربوط به فروش و خرید می باشد:

1- irkharid.org قابل ثبت می باشد

2-  irkharid.biz قابل ثبت می باشد.

3- irkharid.info قابل ثبت می باشد.

4- iran-kharid.com قابل ثبت می باشد.

5- iran-kharid.net قابل ثبت می باشد.

6- irforosh.net قابل ثبت می باشد.

7- irforosh.org قابل ثبت می باشد.

8- forosh24.org قابل ثبت می باشد.

9- forosh24.net قابل ثبت می باشد.

10- forosh24.info قابل ثبت می باشد.

در مسیر ثبت دامنه در سایر ثبت كننده های دومین، DNS های دامنه را روی موارد زیر تنظیم كنید

ns1.shoperpost.com
ns2.shoperpost.com

3- پس از اتمام ثبت دامنه وارد بخش كاربری خود شده (از طریق وارد كردن ایمیل و رمز عبور خود در كادر سوم سمت چپ در سایت iranmc.net) اگر هنوز ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک کنید



 

 سپس به بخش تنظیمات بروید (از طریق منوی بالای صفحه بخش كاربری خود)

روی قسمت "پارك دامین تبلیغاتی" كلیك كنید.



 

در پایین صفحه درون كادر، نام دومین خود به همراه پسوند را نوشته و كلید ثبت را كلیك كنید.


4- ثبت دامنه به نام شما و پارك شدن آن حدود 2 تا 3 روز زمان می برد. بعد از این مدت، شما سایتی خواهید داشت كه در آن حدود 100،000 نوع محصول مختلف برای فروش وجود دارد. از اینجا به بعد فقط باید تبلیغ كنید. فقط این سایت را تبلیغ كنید و كسب درآمد نمایید. محتویات سایت شما دقیقا مانند این سایت نمایش داده میشود: www.newkala.biz و هر خریدی از سایت شما انجام شود آن سفارش در پنل بازاریابی شما ثبت میشود و پورسانت آن به شما تعلق میگیرد.

در این سایت محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 85 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.( کالاهای با پورسانت بیشتر جهت رویت بهتر در ردیف های بالاتر قرار میگیرند)

چطور تبلیغ كنم؟

راههای بیشماری برای تبلیغ سایت و محصولات خود دارید كه در ادامه چند نمونه آن را ذكر می كنم:

1.تبلیغ از طریق سایت یا وبلاگی دیگر: منظورم این است كه تبلیغات را از طریق سایت دیگری كه متعلق به خود شماست، انجام دهید. این سایت را می توانید بر اساس آنچه در مقالات بخش كار در منزل | درآمد اینترنتی تحت نام "راه اندازی كسب و كار اینترنتی در ایران" نوشته ام، آماده سازی كنید. یعنی سایتی در زمینه دلخواهتان با مطالب باارزش و اصلی. با این حساب می توانید بازدیدكنندگان را به سایت خود جذب كنید. حالا دو راه پیش پای شما قرار دارد: یكی اینكه سایت فروشگاهی خود را از طریق لینك و بنرهای مختلف تبلیغ كنید و دیگر اینكه محصولات مرتبط با موضوع سایت دوم خود را از سایت فروشگاهیتان برگزیده و لینك آنها را در میان مطالب قرار دهید. البته پیشنهاد میكنم از هر دو این روشها به صورت تؤامان استفاده كنید یعنی از راه سوم!


2.تبلیغات در سایتهای دیگران: می توانید بنر یا لینك خود را در سایتهای دیگر قرار دهید. شاید مجبور شوید برای این كار پول پرداخت كنید. (هرگز از روش لینك كردن مثلثی استفاده نكنید.) البته می توانید به جای پول، مقاله ای درباره موضوع سایت مورد نظرتان بنویسید و آن را به شرط درج لینكتان در میانه اش، به مدیر سایت بدهید.


3.تبلیغات در سایتهای پرداخت در برابر كلیك: این هم روش مناسبی به نظر می آید هرچند كه هزینه بر است. نمونه های فارسی این سایتها هم وجود دارند و البته نمونه های غیرفارسی. (در مورد نمونه های انگلیسی دقت داشته باشید كه محدوده جغرافیایی برای آگهی خود را ایران انتخاب كنید تا تنها بازدیدكنندگان ایرانی بتوانند آگهی شما را ببینند.)


4.تبلیغات گوگل ادوردز: شاید كه نه، مطمئناً یكی از بهترین انتخابهاست. در این سرویس تبلیغاتی گوگل، می توانید انتخاب كنید كه تبلیغ شما برای جستجوی چه كلمات كلیدی  و چه ip هایی (یعنی چه كشورهایی) نمایش داده شود. در این حالت وقتی كاربر كلمه ای خاص را جستجو می كند، آگهی هایی كه آن كلمه را برگزیده باشند، در كنار یا بالای صفحات نتایج جستجو (SERPs) نمایش داده خواهند شد. این كار را شركتهای بسیاری برای شما انجام می دهند كه می توانید از طریق جستجو در گوگل، آنها را بیابید.
در صورت داشتن هرگونه سئوال، از بخش تماس با ما استفاده كنید.


5.جوامع مجازی و فروم ها: در جوامع مجازی با افراد آشنا شوید و سایت خود را به آنها معرفی كنید. دقت كنید معرفی باید در زمان مناسب صورت گیرد نه به محض آشنایی!
همچنین در فروم ها می توانید در بحثهایی كه دوست دارید شركت كنید، همچنین در بحثهایی كه محصولی در فروشگاه درباره آن وجود دارد، سپس لینك صفحه محصول را (با رعایت قوانین فروم) ارائه دهید. البته می توانید (باز هم با رعایت قوانین فروم) آدرس سایت خود را در امپایتان در فروم ها قرار دهید. دو تا از معروف ترین فروم ها عبارتند از:

◦فروم پرشین تولز
◦فروم مجید آنلاین

6.ایمیل ماركتینگ: ارسال ایمیلهای تبلیغاتی؛ البته به هیچ وجه منظور من ارسال اسپم نیست. ایمیل ماركتینگ یعنی ارسال ایمیل تبلیغاتی برای افرادی كه تمایل خود را به دریافت چنین ایمیلهایی اعلام كرده اند. مثلاً افرادی كه در خبرنامه یكی از سایتهای شما عضو شده اند، می توانند گزینه مناسبی برای دریافت ایمیلهای تبلیغاتی شما باشند. دقت داشته باشید كه ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ناخواسته فقط باعث آزار دریافت كننده شده و می تواند زمینه نارضایتی وی از سایت شما را فراهم سازد. پس به سراغ شركتهای مدعی ایمیل ماركتینگ و نرم افزارهای جمع آوری ایمیل نروید.


7.تبلیغات سنتی: چه روشهایی به ذهنتان می رسد؟ حتماً تبلیغات تلویزیونی وسط دو نیمه فینال جام باشگاههای اروپا!! نه بابا، این همه ولخرجی اصلاً لزومی نداره! یا حداقل برای شروع نیازی به این همه ولخرجی ندارید! با روشهای معمولی مثل چاپ و توزیع تراكت میتونید شروع كنید. البته این كار را بهتر است از مناطقی كه می دانید بیشتر از كامپیوتر و اینترنت استفاده می كنند، شروع كنید. در این تراكتها می توانید كل محصولات فروشگاه یا دسته ای از آنها را معرفی كنید یا حتی یكی از محصولات را.
برای خود كارت ویزیت طراحی كنید و آن را به افراد بدهید. كارت ویزیتتان باید حاوی آدرس سایتتان باشد.
پوستر طراحی كنید و آن را در كافی نت ها، فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی، فروشگاههای كامپیوتر و كلاً اماكن مرتبط با محصولات سایت نصب كنید.
هدایای تبلیغاتی مثل خودكار، سررسید، دفترچه تلفن و ... هم انتخابهای جالبی به شمار می روند.
ارزانترین وسیله ی پركاربرد در بین كاربران كامپیوتر چیست؟ پد موس. همان صفحاتی كه زیر موس خود قرار می دهید تا راحت تر كار كند و ضربه نخورد. می توانید روی آنها تبلیغ كرده و به رایگان به كاربران كامپیوتر بدهید.
آگهی در مطبوعات فراموش نشود، مثلاً در روزنامه یا پیكهای تبلیغاتی محلی  و ... .
سی دی كاتالوگ. طراحی و توزیع سی دی های تبلیغاتی هم یكی دیگر از راههای مؤثر است. البته CD، چون می توان در آن لینك به سایت هم قرار داد، می تواند یكی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی باشد.


چقدر زمان لازم دارد؟همانطور كه حتماً تا اینجا متوجه شدید، كاری كه قرار است انجام دهیم، نیازی به تخصیص زمان زیاد ندارد كه با حداقل زمان هم می توان آن را انجام داد و نتیجه ی قابل قبولی گرفت. در این كسب و كار اینترنتی و كلاً راههای كسب درآمد از اینترنت، آنچه كه تضمین كننده موفقیت است روش است نه كار سخت و زیاد. البته همیشه به كار بردن بهترین روشها، به معنی موفقیت نیست كه باید این روشها را به بهترین شكل پیاده سازی كرد.

پس سعی كنید تا می توانید روشهای مختلف را فرا گرفته و تمركز خود را بر اجرای صحیح این روشها بگذارید. مطمئن باشید با روزی دو تا سه ساعت هم می توانید پول درآورید. پس كاملاً واضح است كه می توانید این كار را در ساعات خالی و اوقات قراغتتان و به عنوان شغل دوم انجام دهید آن هم بدون نیاز به هیچ سرمایه خاصی. یك كار پاره وقت استثنایی برای عزیزانی كه به دنبال كار پاره وقت و كار در منزل هستند.


چقدر می توانم پول درآورم؟مسلماً همه در قبال زمان و انرژی كه به یك كار اختصاص می دهیم، انتظار درآمد داریم. این كار اینترنتی هم از این گزینه مستثنی نیست. وقتی می گذاریم و كارهایی برای تبلیغ سایت فروشگاهی خود و محصولات مختلف آن انجام می دهیم. اما پاسخ این سئوال اساسی كه در قبال انجام این كارها، باید انتظار چه مقدار درآمد داشته باشیم: مسلماً در هیچ كسب و كار و بیزینسی نمی توان گفت كه قطعاً در پایان هر ماه، مقداری خاص مثلاً 700 هزار تومان، درآمد خواهیم داشت اما همواره می توان متوسط درآمدی ارائه كرد. اینجا و در كسب و كار همكاری در فروش از طریق فروشگاه اینترنتی آماده خود، می توان متوسط درآمدی 200 تا 500 هزار تومانی در صورت انجام صحیح روشها انتظار داشت. با توجه به تنوع بالای محصولات، نیز استفاده از روشهای تبلیغاتی مؤثر كه در بالا ذكر شد؛ رسیدن به چنین درآمدی و حتی درآمدهای بالاتر به هیچ وجه عجیب نیست.

چنانچه بتوانید رتبه گوگل دامین خود را به 4 یا بیشتر برسانید درآمد بسیار فراتر از انتظارتان نصیبتان میشود.


 مزایای كسب و كار اینترنتی
 
 بیزینسی برای هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته.
 سرمایه مورد نیاز بسیار پایین و در حد صفر یعنی بیزینس بدون سرمایه!
 بازاری به گستردگی ایران...
 امنیت شغلی بسیار بالا.
 فرصت درآمدزایی برابر برای خانمها و آقایان (درآمد در برابر كار نه در برابر خانم یا آقا بودن).
 ساعات كاری كاملاً در اختیار خودتان است!
 اگر امروز نتوانستید به خاطر مریضی كار كنید، درآمدتان قطع نخواهد شد!
 محل كارتان از همه جا قابل دسترس است؛ هرجا كه اینترنت باشد!
 در كسب و كارهای اینترنتی، بخش اعظم كار توسط سیستم انجام می شود و كار شما ایده دادن است!
 نگهداری سالیانه این بیزینس هزینه ای بسیار پایین در حد 15هزار تومان دارد!
 بسیاری از روشهای تبلیغات شما، رایگان هستند!

شما میتوانید پس از عضویت ایمیل خود را در بخش نظرات همین مطلب به صورت خصوصی ثبت کنید تا انواع راهنمایی ها و کتب آموزشی در رابطه با افزایش بازدهی کارتان(کسب درآمد) برای شما ارسال شود.

در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل در بخش نظرات یا تماس با ما مشکل خود را مطرح کنید.

تا میتوانیدآدرس خود را همه جا تبلیغ کنید و منتظر ثبت سفارش ها باشید و با بالا رفتن رتبه گوگل دامین شما سیل مشتری ها از جستجوگر گوگل راهی سایتتان میشود.

در پایان اگر مایل باشد انجام تمام مراحل بالا را ما قبول میکنیم و شما فقط دامین را از شرکت های معتبر تهیه میکنید.

موفق باشید

سفارش ها به صورت زیر در پنل شما ثبت میشوند.

http://0000.4.img98.net/out.php/i48568_forosh.png



================================================================
 
دومین را ثبت کنم یا بخرم

 

در دنياي امروز اهمیت یک وب سایت  برای اکثر کسب و کار ها و نقش آن در موفقیت آنها انکار ناپذیر است. افراد زیادی هستند که یک کسب و کار موفق را اداره می کنند و می دانند که باید یک وب سایت اینترنتی داشته باشند تا در قسمتي جديد از بازار يعني دنیای مجازی که روز به روز هم فراگیر تر می شود برای خود جایگاه مناسبی داشته باشند البته لزوم یک وب سایت اینترنتی موثر برای اداره کسب و کاری موفق امری ثابت شده است و من هم نمی خواهم در این باره صحبت کنم بلکه در این مقاله می خواهم درباره شرکت هایی صحبت کنم که در ابتدای راه اندازی یک سایت اینترنتی هستند و می خواهند بدانند که برای راه انداختن یک وب سایت جدید چه باید بکنند آیا باید به سراغ شرکت های ثبت دامنه بروند و یک دومین جدید انتخاب کنند؟ یا به دنبال وب سایتی موفق و شناخته شده باشند و آنرا خریداری کنند؟ آیا خرید یک وب سایت به هزینه آن می ارزد؟ اگر شما هم چنین قصدی دارید بد نیست این مقاله را بخوانید شاید تصمیم خود را عوض کردید!

 

نام دامنه مناسب

هر چند دنیای اینترنت هنوز جوان است ولی دیگر پیدا کردن یک نام دامنه با پسوند مناسب که به خاطر سپردن آن ساده باشد و با کسب و کار شما هم مرتبط باشد تقریباً غیر ممکن شده است. بنابراین اگر بتوانید وب سایتی پیدا کنید که نام دامنه مناسب، کوتاه و مرتبط با کسب و کار شما داشته باشد فرصت هاي جديدي برای کسب و کار خود فراهم کرده اید. در انتخاب نام دامنه به یاد داشته باشید نامی انتخاب کنید که ساده و روان باشد و بخاطر سپردن آن هم آسان باشد. اگر نام دامنه شما بلند باشد يا بخاطر آوردن آن سخت باشد به راحتي قسمت زيادي از مشتريان خود را از دست مي دهيد چون آنها يا آدرس اينترنتي شما را فراموش مي كنند يا آنقدر خود را اذيت نخواهند كرد كه يك نام دامنه عجيب و غريب را به خاطر بسپارند. حتي هنگامي كه در نتايج موتور هاي جستجو به دنبال شما بگردند ممكن است به اشتباه وارد وب سايت ديگري شوند چون فقط آن وب سايت نام دامنه كوتاه تر و اصيل تري دارد و به مشتري شما نصيب شركت رغيب شود.

 

اضافه شدن در موتور های جستجو

برای اینکه وب سایت شما سود آور باشد باید بتواند مشتریان جدیدی جذب کند و بهترین جا برای جذب مخاطب جدید جایی نیست جز موتور های جستجو. و برای اینکه موقعیت وب سایت خود را در موتور های جستجو به حدی قابل قبول برسانید زمان و هزینه زیادی لازم دارید و هر چه بخواهید در زمان کمتری موقعیت و ترافیک وب سایت خود را ارتقا دهید باید پول بیشتری خرج کنید. مثلاً گوگل که بزرگترین موتور جستجو در اینترنت است به این زودی ها وب سایت شما را در لیست خود اضافه نخواهد کرد و باید لینک وب سایت خود را در صفحات مختلف و در وب سایت ها و وبلاگ های متعدد اضافه کنید. در این صورت باز هم بین 40 روز تا 3 ماه زمان لازم است تا وب سایت شما را در لیست خود اضافه نماید و این تازه ابتدای راه است چون اگر تلاش زیادی داشته باشید و مرتب محتویات وب سایت خود را به روز رسانی کنید و وب سایت شما به اندازه کافی مفید باشد  و به اندازه لازم تبليغات كنيد، باز هم دو تا 4 سال طول می کشد تا به رتبه مناسبی در نتایج جستجو دست یابید و حتی ثبت وب سایت شما در بعضی از دایرکتوری ها و موتور های جستجو بیش از این طول می کشد و بعضی از آنها در صورتی که رتبه مناسبی در گوگل نداشته باشید شما را در لیست خود اضافه نمی کنند تا به ترافیک مناسب دست پیدا کنید. بنابراین اگر کسب و کار شما رونق مناسبی دارد بهتر است یک وب سایت حاضر و آماده را خریداری نمایید  و آن را بهینه سازی نمایید تا بازار های جدید را از دست ندهید. به این روش شما چند قدم از رقبا جلوتر هستید.

 

سابقه

شما می توانید به راحتی تاریخ به ثبت رسیدن و فعال بودن یک وب سایت را دریابید و برای این منظور احتیاج به تخصص زیادی ندارید یکی از معیار هایی که موتور های جستجو و سیستم های رده بندی برای ارزیابی وب سایت ها  از آن استفاده می کنند عمر این وب سایت و زمان فعال بودن آن است. علت اینکه آنها به سابقه یک وب سایت اهمیت می دهند این است که روزانه تعداد زیادی وب سایت در حال ثبت شدن است و فقط تعداد کمی از آنها فعال باقی می مانند و اکثراً بعد از یک یا دو سال دومین خود را تمدید نمی کنند یا اگر هم تمدید می کنند غیر فعال هستند و دومینی که سال هاست فعال است یعنی می خواهد به این روند ادامه دهد و اعتبار بیشتری نزد موتور هاي جستجو دارد دیگر اینکه وب سایتی که سابقه بیشتری دارد فرصت بیشتری برای محبوبیت و معروفیت در ذهن مخاطبان داشته است. بنابراین اگر بتوانید وب سایتی خریداری کنید که چندین سال سابقه فعالیت موفق داشته است در رده بندی بین رقبای خود جایگاه مناسبی خواهید داشت.

 

اعتبار

یک وب سایت اینترنتی باید در ذهن مخاطبان هم به اندازه کافی اعتبار داشته باشد اگر بتوانید وب سایتی را خریداری کنید که در ذهن مخاطبان خود خاطره خوبی ثبت کرده است و کاربران برای نام آن ارزش قائل باشند سود زیادی نصیب شما و کسب و کارتان خواهد شد یک وب سایت معتبر نه فقط از طریق موتور های جستجو بلکه به صورت مستقیم (وارد کردن آدرس در مرورگر اینترنتی) هم  ترافیک مناسبی دارد. ترافیکی که از موتور های جستجو دریافت می کنید در یک وب سایت معتبر زیر 50 درصد است و بیشتر ترافیک وب سایتی که کاربرانش به آن علاقه و اعتماد دارند به صورت مستقیم است. چون کاربران آدرس یک وب سایت خوب را به ذهن می سپارند یا آنرا در لیست آدرس ها مورد علاقه مرورگر خود اضافه می کنند و درصد کمی هم از طریق وب سایت هایی است که به شما لینک داده اند وارد سایت شما می شوند. برای اینکه اعتبار یک وب سایت را مورد بررسی قرار دهید علاوه بر آنچه گفتیم می توانید به نکات ظاهری و عملكرد آنها هم توجه داشته باشید مثلاً اگر وب سایتی قوانین کپی رایت را رعایت می کند پس اعتبار بالایی دارد یا اگر طراحی آن ساده و حرفه ای باشد ارزش زیادی دارد بعضی از صاحبان وب سایت ها صفحات خود را با ویترین دکان خرازی اشتباه می گیرند و آنقدر در به کارگیری ترفند های تکراری و مزاحم زیاده روی می کنند که هم کاربر را گیج و خسته می کنند و هم صفحات وب سایتشان خیلی دیر لود می شود. چنین وب سایتی مشخص است که توسط افراد حرفه ای اداره نمی شود. يك طراحي حرفه اي فقط به سادگي در كمترين زمان ممكن كاربر را به سمت مقصد راهنمايي مي كند بدون اينكه وقت او را تلف كند. بنابراین اگر می خواهید یک وب سایت اینترنتی خریداری کنید باید به اعتبار آن هم توجه کافی داشته باشید. چون وب سایت شما بیانگر وجه کسب و کار شما خواهد بود

 

ترافیک

همه مطالبی که تا به حال درباره آن صحبت کردیم در میزان ترافیک یک وب سایت نقش دارد و در نهایت آنچه برای تعیین ارزش و درآمد زایی یک وب سایت بیشترین تاثیر را دارد ترافیک آن وب سایت است. برای تخمین ترافیک یک وب سایت می توانید رانکینگ آن وب سایت را در موتور های جستجو و آلکسا بررسی کنید. اعدادی که بدست می آورید خیلی دقیق نیستند ولی به این روش با درصدی خطا می توان تعداد بازدید کنندگان یک وب سایت را تخمین زد. خوب بد نیست بدانید مشتریان شما این آمار را چک می کنند. و به این اعداد و ارقام اهمیت می دهند حال اگر یک وب سایت جدید راه اندازی کنید و سعی کنید همه کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و هزینه زیادی هم برای تبلیغات صرف کنید باز هم یکی دو سال وقت لازم دارید تا به ترافیک مناسبی دست پیدا کنید که از دید مشتریان شما قابل قبول باشد.

 

قیمت مناسب

حقیقتی وجود دارد و آن اینست که اکثر صاحبان وب سایت های ایرانی درآمد مناسبی ندارند و بسیاری از آنها پس از مدتی دست از کار می کشند چون آن انتظاری را که داشتند برآورده نشده است بنابراین با کمی جستجو و چانه زدن به راحتی می توانید وب سایت مورد نظر خود را به قیمت مناسب خریداری کنید. گاه بعضي از آنها فقط راضي هستند پولي را كه خرج كرده اند و گاه كمتر دريافت كنند و بدون دريافت هيچ سودي سايت خود را در اختيار شما قرار دهند. تنها كاري كه بايد بكنيد شناسايي چنين وب سايت هايي و ارتباط با مدير آن وب سايت از طريق ايميل است.

 

چکیده

با توجه به آنچه گفته شد واضح است که خرید یک وب سایت اینترنتی می تواند سود ده باشد و به این وسیله در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود اما نکته ای که وجود دارد این است که قبل از خرید یک وب سایت باید به اندازه کافی تحقیق کرد و سایتی معتبر و محبوب یافت. نکته دیگر اینکه باید حتماً با صاحب وب سایت و شرکت ارائه دهنده فضا و دومین هم قرار داد جدیدی ببندید تا از نظر قانونی مشکلی برای شما پیش نیاید و محکوم به هک کردن آن وب سایت نشوید.

پس از اینکه وب سایت مورد نظر خود را خریداری کردید تازه کار شما شروع می شود درست است فراهم کردن ترافیک مناسب برای یک وب سایت نیاز به تلاش فراوان دارد ولی نگه داشتن یک وب سایت در موقعيت مناسب هم کاری ساده نیست و تلاش زیادی می طلبد. گذشته از این باید اطلاعات امنیتی خود را بالا ببرید یا از یک متخصص امنیت در اینترنت کمک بگیرید در غیر اینصورت ممکن است وب سایت شما هک شود، تبدیل به منبعی برای بد افزار و ویروس گردد، یا اطلاعات محرمانه شما سرقت شود. خوب خیلی هم نترسید دنیای مجازی آنقدر هم ترسناک نیست يا به عبارت ديگر شما فرصت کافی دارید تا برای مشکلاتتان راه حل مناسب پیدا کنید بهترین کار این است که از شرکت هایی که خدمات کاملی برای طراحی وب سایت ارائه می دهند و در عین حال در برابر تهدیدات امنیتی هم پشتیبانی و ضمانت لازم را دارند استفاده کنید. بد نیست بدانید هزینه همه این کار ها از هزینه استخدام یک متخصص امنیت اینترنت به مراتب کمتر است.

علي يزدي مقدم

مطالب مرتبط:


چالش هاي تجارت اينترنتي


راه هاي كسب درآمد از وبلاگ نويسي


برتري هاي سرور اختصاصي


بهبود رتبه سايت در آلكسا


نكاتي در طراحي لوگو


ساختن تيتر براي وب سايت


 سيستم عامل هاست


چند نكته در طراحي سايت


تعيين رتبه وب سايت خودتان در گوگل و آلكسا

 

  اين مقاله اختصاصاً براي ياد بگير دات كام تهيه شده است و استفاده از آن فقط با ذكر نام نويسنده يا مترجم و نام ياد بگير دات كام همراه با لينك آن مجاز  است

 ***************************************************************************
چگونه سایت خود را در گوگل ایندکس کنیم؟

 

بسیاری از مردم که از اینترنت استفاده می کنند حداقل روزی یک بار به گوگل برای جستجوی چیزی مراجعه می کنند.

شما که یک وبلاگ یا سایت دارید قطعا به دنبال جذب بازدیدکننده هستید و گوگل می تواند برای شما ورودی های زیادی جذب کند. و برای اینکار شما باید به گوگل مطالب سایت خود را ایندکس کنید. البته می شود نشست و منتظر بود که ربات های جستجوگر گوگل خود دست به کار شوند و مطالب شما را در گوگل ایندکس کنند. اما از آنجایی که همه دوست ندارند زمانی را از دست دهند، بهتر از خود دست به کار شویم.

مستقیما مطلب خود را در گوگل ایندکس کنید

شما می توانید به این آدرس رفته و آدرس صفحه ای که جدیدا ساخته اید را وارد  کنید تا سریعتر مطالب شما در گوگل ایندکس شود.

سایت های دیگر به شما لینک دهند ( Backlinks )

یکی از راه های مفید دیگر که به خزنده های و ربات های جستجوگر گوگل کمک می کند که سایت شما ایندکس کند. لینک دادن مطالب شما توسط سایر وب سایت و وبلاگهاست. برای این منظور شما می توانید از چند طریق اقدام کنید :
از دوستان خود بخواهید به شما لینک دهند : اگر دوستان بلاگر یا وب مستر دارید از آنها بخواهید به مطالب شما لینک دهند.
سایت خود را در وب دایرکتوری ها قرار دهید : در سایت هایی که به جمع آوری لیست سایت ها می پردازد عضو شوید و سایت خود را در آن قرار دهید. در اینجا لیستی از ۱۰۰ وب دایرکتوری در اینترنت قرار گرفته است.
مقالات خود را در دایرکتوری های مقالات قرار دهید : مطالب خود را در دایرکتوریهای مقالات در اینترنت قرار دهید و سپس به سایت خود لینک دهید. در اینجا لیستی از ۵۰ سایت دایرکتوری مقالات قرار گرفته است.
در انجمن ها فعالیت کنید : در فروم ها فعالیت کنید و در امضاء خود آدرس سایت و مقاله خود را قرار دهید.

چک کنید که آیا سایت شما و مطالبتان در گوگل ایندکس شده است

برای این منظور کافیست پس از وارد کردن آدرس سایت گوگل عبارت site:yoursite.com را وارد کنید و در قسمت your site آدرس سایت خود را وارد کنید. در این حالت گوگل لیست مطالب سایت شما را که در موتورجستجوی خود ایندکس کرده است را لیست می کند.

اثر SandBox

یکی از اشتباهات رایج وبمسترهای این است که ( برای مثال ) او سایتی راه اندازی می کند با نام supercars.com، سپس درون سایت یک سری مقالات قرار می دهد، از سایت های دیگر backlink جذب می کند ( همان لینک دادن از سایت های دیگر ) و در گوگل با استفاده از پارامتر site: سایت خود را جستجو می کند و می بیند همه چیز مرتب است.

اما وقتی که در گوگل عبارت super cars را جستجو می کند می بیند که هیچ اثری از سایت او در نتایج جستجوی گوگل وجود ندارد. و بعد شروع می کند به فکر کردن که مشکل از کجاست؟

آیا اصلا مشکلی هست؟ نه ! این یک اتفاق کاملا طبیعیست که مردم به آن The Sandbox Effect می گویند!

گوگل به زبان ساده چندین ایندکس دارد و the sandbox جاییست که مطالب جدید را ایندکس می کند! گوگل کمی روی این مساله وقت می گذارد و این مطالب را مورد بررسی قرار می دهد که برای مثال از نظر قانونی بودن مطالب ( به این معنا که خودتان آنرا تولید کرده اید، یا مطالب را بر اساس قوانین خود ) مورد بررسی قرار می دهد. و پس از اینکه از این مسائل اطمینان پیدا کرد در لیست جستجوها به نمایش می گذارد.

این زمان چقدر خواهد بود که شما از sandbox خارج شوید؟ این برای یک سایت با سایت دیگر می تواند متفاوت باشد، ممکن است برای یک سایت یک ماه طول بکشد یا برای یک سایت دیگه سه یا چهار ماه.

بهترین راهی که مطمئن باشید که مطالب شما از sandbox خارج می شود این است که روی محتوای به اصطلاح unique کار کنید و سعی کنید تا می توانید backlinks برای مطالب وبلاگ خود ایجاد کنید.

**************************************************************************
پیروزی در تجارت اینترنتی
تجارت الکترونیک
  

همه کسب و کار ها در ابتدا با شکل گيري يک ايده و نظر هر چند کوچک شکل گرفته اند. زماني که شما کسب و کارخود را آغاز مي کنيد به مجموعه اي از ايده ها براي بازاريابي، تبليغات، حل مشکلات، توسعه توليد و... نياز خواهيد داشت. تفاوت بين شکست و پيروزي از تفاوت بين عمق و قدرت ايده هاي مختلف سرچشمه مي گيرد. در ادامه با چند روش بسيار ساده براي قرار گرفتن ذهن شما در جريان توليد ايده هاي جديد در کسب و کار آشنا مي شويم.
   
1 - ارتباطات گسترده و مداوم شما با ساير بنگاه ها و شرکت هاي همکار مي تواند ايده هاي بسياري را شکل دهد. منابع آنلاين و آفلاين بسياري براي آشنايي با موقعيت کسب و کار سازمان هاي مختلف وجود دارد. سمينار ها، نمايشگاه ها، اتاق هاي چت، سايت هاي اينترنتي، انجمن هاي بحث و... از اين دسته هستند. به اشتراک گذاردن دانش، پرسيدن سوال ها و صحبت در مورد دانش ها و راه حل هاي جديد ذهن شما را تحريک خواهد کرد. مغز شما در صدد ترکيب و تحليل اين اطلاعات براي خلق ايده هاي مناسب جديدي برخواهد آمد.
   
2 - اگر شما از قدرت کافي براي برقراري ارتباط برخوردار نيستيد، مطالعه مي تواند نسخه مناسبي براي تحريک ذهن شما براي دستيابي به ايده هاي جديد باشد. کتاب هاي علمي و آموزشي تجارت و کسب و کار، مجله ها و کتاب هاي الکترونيکي، سايت هاي اينترنتي و خبرنامه ها و مجلات الکترونيکي و روزنامه هاي مرتبط با کسب و کارتان را بخوانيد. مغز شما با جذب و مرتب کردن اطلاعات مختلف در ساختارهاي مناسب باعث شکل گيري ايده هاي جالبي خواهد شد.
   
3 - يکي از بهترين راه ها که هميشه مي تواند به شما در يافتن راه حل هاي مناسب در برابر انتظارات جديد بازار و مشکلات مختلف کمک کند تضارب آرا و انديشه ها در جلسه هاي کاري با همکارانتان است. اين کار که در زبان انگليسي اصطلاحا Brain Storming نام دارد روشي براي حل مساله به صورت گروهي است. در اين روش گروهي از همکاران در يک سازمان موضوع واحدي را مشخص مي کنند و با تعيين فرصتي براي مطالعه و تحقيق درباره آن در يک روز معين دور هم مي نشينند و ايده ها و افکار خود را براي بحث و تبادل نظر به يکديگر منتقل مي کنند تا در نهايت يک ايده و راه حل مورد توافق خرد جمع حاصل و تصويب شود.
   
4 - زمان های خاصی را برای جلسات گروهی اختصاص دهید و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده اید افکار همکارانتان را با موضوعات مورد نظرخود درگیر کنید و از آنها بخواهید که به تبادل نظر با شما بپردازند. خیلی وقت ها از میان این جلسات ایده های جالبی بروز مي کند.
   
5 - همیشه دفترچه یادداشتی با خود به همراه داشته باشید و کوچکترین فکری که به ذهنتان مي رسد را یادداشت کنید.
   
   فراموش نکنید که شروع یک کسب وکار موفق و یا پیشرفت در یک کسب و کار با سابقه در برابر رقبا حاصل ایده های جدیدی است که مي تواند باعث توجه مردم به شما و برتری شما نسبت به رقبا شود بنابراین به این مساله اهمیت دهید و سعی کنید خلاقیت خود و نیروهایتان را در خلق ایده ها و افکار نو در کسب و کار تقویت نمایید.در هر حال هميشه براي يادداشت کردن ايده هاي کوچک و حتي به نظر بي اهميت يک دفترچه يادداشت به همراه داشته باشيد و کوچک ترين نکات را بنويسيد. همه کسب و کارها براي حرکت رو به جلو در کنار رقيبان نيازمند ايده ها و روش هاي جديد براي توسعه و بهينه سازي هستند.

پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ

 
پارس کدرز






می دانیم که برنامه نویسی هم مثل دیگر شغل ها علاوه بر داشتن تخصص، نیازمند فرعیات دیگری است از جمله :
ـ مدرک،
ـ سن و موقعیت اجتماعی
ـ داشتن شرکت و نام معتبر

اما خب خیلی ها هستند که با وجود توانمندی بالا، ممکن است آن فرعیات را نداشته باشند، و این باعث می شود که نتوانند پروژه مناسبی پیدا کنند، اما صبر کنید! یک راه مناسب و مطمئن برای این کار هست: سایتی که پروژه های متقاضیان را به مناقصه می گذارد:

سایت پارس کدرز

این سایت یک سیستم دو طرفه و ارتباطی بین متقاضیان پروژه (کارفرما) و برنامه نویسان (مجری) برقرار می کند. شما بدون داشتن هیچ پیش شرطی و تنها با تخصصی که در برنامه نویسی دارید می توانید برای پروژه ای که توان نوشتن برنامه اش را دارید، پیشنهاد قیمت داده و علاوه بر به نتیجه رساندن پروژه، درآمد هم داشته باشید.
معمول زبانهای پیشنهادی این سایت: vb6 , vb.net , c , c# , C++ , asp.net , prolog, و طراحي سايت.
کافی است به قسمت پروژه های باز سر بزنید.

ورود به این سایت


از تخصص خود کسب درآمد کنید!
 
اکانت رایگان راپیدشیر

یکی از بهترین و سریترین راه ها برای بدست آوردن اکانت راپیدشیر بهتون آموزش میدم که 100% شدنیه فقط باید مراحلی رو طی کنین
من خودم یک ماه دنبال account بودم ولی فقط وقتمو تلف کردم حالا با این روش زود به نتیجه رسیدم پس زود دست بکار شین وقتو تلف نکنین حالا بریم سر اصل مطلب:
مرحله1:
در لینک زیر ثبت نام کنید

 

http://PremiumForFree.com/index.php?referral=479865

 

مرحله2:
بعد سایت به شما 1 لینک میده که شما باید این لینک رو به 5 نفر بدین که از طریق لینک شما در سایت ثبت نام کنند

مرحله3:
بعد از اون سایت به شما 1لینک(بنر) میده تو قسمت complete offer تو اون لینک ثبت نام کنید و 1credit پول دریافت کنید و بابت اون 5 نفر هم 5 credit دریافت میکنید البته این کار رو قبل از اینکه 5 نفر رو بگیرید هم میتونید انجام بدید.حالا دیگه کار تمومه در قسمت my account سایت accounte rapidshare رو دریافت کنید  
فايل آپديت انتي ويروس نود32
می دانید که مدتی است آنتی ویروس نود NOD32 گوی سبقت را از آنتی ویروسهای دیگر ربوده است. این آنتی ویروس به دلیل سرعت در به روز شدن و دریافت اطلاعات کم برای به روز شدن و نکاستن سرعت ویندوز بعد از نصب و ... انتخاب مناسبی برای کاربران کامپیوتر و اینترنت می باشد. اما تنها ضعف این برنامه این است که برای به روز کردن آن فقط باید از طریق اتصال به اینترنت و سایت این برنامه عمل کرد و فایلی برای Update ‌کردن ندارد. اما سایتميهن دانلود تمهیداتی را اندیشیده است تا شما بتوانید این آنتی ویروس را بدون دریافت فایلهای Update از اینترنت به روز کنید. برای این کار این فایل را دریافت کنید و از حالت فشرده خارج کرده و در مسیرهایی که در پايين ذکر می شود کپی کنید. برای به روز شدن تاریخ Update برنامه کافی است یک سریال از سایت www.nod321.com دریافت و یک بار برنامه را به روز کنید. اگر همین امروز این کار را انجام دهید فایلی دریافت نمی شود و فقط تاریخ Update برنامه به روز می شود. در Update های بعدی نیز اطلاعات کمی دریافت می شود. توجه داشته باشید این فایلهای Update فقط مخصوص NOD32 است و فعلا راهی برای Update برنامه Smart Security وجود ندارد.


 

مسیر کپی کردن فایلها در ویندوز XP:
 

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Updfiles

در ویندوز ویستا:
C:\ProgramData\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Updfiles


منظور از درایو C درایوی است که ویندوز در آن نصب شده است.

دانلود با حجم 10 مگابايت

پسورد www.MihanDownload.com( به صورت حروف کوچک وارد کنید!)

به نقل از میهن دانلود

موفق و پیروز باشید
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
15روش برای تاثیر گذاری و متقاعد کردن دیگران
فـکــرش را بکنید که نیرویی داشتید که می توانستید هر کسی را که میـخواستید متقاعد به انجام کارهای دلـخواهتان می کردید. غیرممکن به نظر می آید؟ باید بگویم آنقدرها هم که فکـر مـی کنـیـد سخت نیسـت.افـراد زیـــادی مثل رهبران یا فروشندگان با همین نیرو امـوراتـشان را مــی گذرانند. مـتـدهـایـشـان بــسیــار سرراست است.


وقتی قدرت این را ندارید که به دیگران حکم کنید و دستور بدهید، می توانید برای انجام این کار از راه های روانشناختی زیرکانه ای استفاده کنید. البته نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و کمی سیاست دارید. در این مقاله می خواهیم راه هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می توانید نظر دیگران را تغییر دهید.
معرفي و آموزش کسب درآمد در ايکام ايرانيان


اين روزها کسب درآمد از اينترنت يکي از مهمترين مقوله هاي مطروحه در جهان

است . روشهاي  مختلفي براي  کسب درآمد از اين سامانه جهاني وجود دارد .

 روشهايي که گاها نتيجه خوب و در برخي مواقع بي نتيجه بوده است.در ايکام

ايرانيان چند روش براي کسب درآمد کاربران در نظر گرفته شده است. روشهاي

کسب درآمد در اي کام هم اکنون در سرتاسر دنيا درحال  اجرا مي باشد.کسب

درآمد در اي کام  نه  سخت است،نه زياد آسان. اما آنچه که هست:نتيجه گيري

و سلامت کسب و کار مي باشد. بطور کلي کسب درآمد در اي کام به : پرداخت

در ازاي کليک، پرداخت در ازاي مطالعه ايميل، پرداخت در ازاي عضويت، پورسانت

از طريق جمع آوري زير مجموعه ، بازاريابي و …. مي باشد.


جهت کسب اطلاعات بيشتر و فعاليت در ايکام ايرانيان،مي بايست در اين سايت

عضو شويد و براي عضويت بايد داراي معرفي نامه باشيد. (منظور از بايد اين است

که در صورتي که بدون معرف عضو شويد جايزه ي عضويت درايکام ايرانيان به شما

 تعلق نمي گيرد. شماره » ? )


 

به تصوير زير با دقت نگاه کنيد، اين تصويري از کنترل پنل یکی از دوستان در سايت

 ايکام ايرانيان مي باشد. (قسمت درآمد هاي فعلي)

اگر دنبال یک سایت خوب برای کسب درآمد هستید تردید نکنید

براي عضويت از لينک زير استفاده کنيد :

عضویت

موفق پیروز باشید

۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵
معرفی یه سایت فوق العاده ولخرج
دوستان سایتی رو که امروز معرفی میکنم رو به هیچ وجه از دست ندید چون واقعا محشره...چرا؟؟؟
چون:
-- فقط با عضویت رايگان در سايت 5000 تومان دريافت مي كنيد.
- در قبال معرفي هر نفر به سايت 500 تومان پورسانت مي گيريد.
- با شركت در مسابقات روزانه از جوايز نقدي بهره مند خواهيد شد.
- با تغيير رتبه بازاريابي از جوايزه ويژه برخوردار خواهيد شد.
و کلی کارهای دیگه درآمد زایی میتونید تو این سایت واقعا بی نظیر و مطمئن بکنید.

بهتون توصیه میکنم حتما ثبت نام کنید که از دستتون نپره...

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید

 ثبت نام

موفق و پیروز باشید

================================================================
در ويندوز XP Pro درحالت پيش فرض Packet Scheduler سيستم را به 20 % از پهناي باند يك اتصال به اينترنت محدود مي كند . يعني اگر شما اين تنظيمات را تغيير ندهيد  قادريد از  20 درصد پهناي باند اتصال تان به اينترنت بهره ببريد.
براي اينكه بتوانيد از 100 درصد پهناي باندتان استفاده كنيد و سرعت بالاتری را در اتصال به اينترنت تجربه نماييد، مراحل زير را انجام دهيد :

1.Run را از منوي Start اجرا كنيد.
2. در Run عبارت gpedit.msc را تايپ كرده و OK را كليك كنيد.
3. منتظر بمانيد تا Group Policy اجرا شود.
4. در بخش   Local Computer Policy و  زير  Computer Configuration گزينه Administrative Templates   را گسترش دهيد. ( با كليك بر روي علامت + كار آن انجام دهيد )
5. در ليست باز شده گزينه Network را نيز گسترش دهيد.
6. حال در اين ليست Qos Packet Scheduler را انتخاب كنيد.
7. به گزينه هايي كه در سمت راست ظاهر مي شوند دقت كنيد.
8 .بر روي Limit reservable bandwidth كليك راست كرده و Properties را كليك كنيد.
9. پس از اينكه پنجره Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زير Limit reservable bandwidth گزينه Enabled را انتخاب كنيد.
10. مشاهده مي كنيد كه با انتخاب آن در روبروي Bandwidth Limit مقدار پيش فرض آن يعني 20 درصد به نمايش در مي آيد.
11.به جاي عدد 20 مقدار 0 را تايپ كرده و OK را كليك كنيد.
12.حال به Connection كه به وسيله آن به اينترنت وصل مي شويد رفته و بر روي دكمه Properties كليك كنيد.
13.به برگه Networking برويد و دقت كنيد كه Packet Scheduler فعال باشد (تيك كنار آن مشاهده شود).
14. اين پنجره را OK كنيد.
15.كامپيوتر خود را Restart كنيد.
اين کار را می توانيد با نرم افزارهاي قدرتمند بهينه سازی ويندوز مثلTuneUp Utilities خيلی سريعتر و راحتر انجام دهيد.v
برای بازگشت به حالت پيش فرض هم می توانيد مسير فوق را دنبال کرده و بجای 0 عدد 20 را قرار دهيد.

از سایت پارس کلوب
*************************************************************************
نرم افزار ایمیل مارکتینگ
زیرمجموعه گرفتن کار بسیار ساده ای است که شما می توانید آنرا بوسیله نرم افزار ایمیل مارکتینگ  انجام دهید.  برای این کار ما آموزش مربوط به   نرم افزار ایمیل مارکتینگ را که مربوط به ارسال ایمیلهای انبوه می باشد را در  اختیارتان می گذاریم تا شما مطالعه نمایید.


برای دانلود نرم افزار ایمیل مارکتینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود نرم افزار


قابل توجه صاحبان سایتها و وبلاگها و همه کاربران اینترنت



به سیستم جدید تبلیغاتی منحصر بفرد و استثنایی ایران مارکت سنتر خوش آمدید.

در این سیستم سه روش درآمد زایی تعریف شده است:

روش اول کسب درآمد: شما میتوانید با تبلیغ يا معرفى كردن محصولات سایت بزرگ Iran.bz در سود فروش بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.
در سایت iran.bz محصولات متنوعی با پورسانت هایی تا 75 درصد از قیمت کل کالا تعریف شده است که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود. پورسانت برخی از محصولات به حدی بالا است که تقریبا بیش از 90 درصد از سود فروش، برای تبلیغ کننده منظور شده است.
تعیین پورسانت بالا به دلیل رقابتی است که بین فروشندگان در این سیستم وجود دارد. بنابراین در این سیستم، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی
6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی

ویژگی های این سیستم عبارتند از:

1- در این سیستم فروشنده برای هر محصول, درصد ثابتی از کل قیمت محصول را بابت هزینه تبلیغات مشخص مینماید که بعد از فروش آن محصول، درصد مربوطه از حساب فروشنده کسر و به حساب تبلیغ کننده واریز می شود.
2- تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشها و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود، تا زمانی که از سایت خارج نشده، هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.
4- با توجه به اعتبار ایران مارکت سنتر، تبلیغ کنندگان هیچگونه نگرانی از بابت واریز به موقع درآمدهای خود نخواهند داشت.

روش دوم کسب درآمد: سیستم تبلیغاتی ایران برنامه جذابی برای افزایش درآمد تبلیغ کنندگان تهیه کرده است. تبلیغ کنندگان از این امکان جدید میتوانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند و این درآمد میتواند تا سالها همراه شما باشد و سالیان سال از آن منتفع گردید. این برنامه کاملا مطابق با قوانین کشور تنظیم شده است.
در این برنامه شما علاوه بر تبلیغ برای فروش محصولات سایت www.Iran.bz و کسب پورسانت از هر فروش، میتوانید سایر تبلیغ کنندگان را به عضویت و فعالیت در این سیستم تبلیغاتی دعوت نمایید. به این ترتیب شما در درآمد کلیه تبلیغ کنندگانی که مستقیما از طریق شما عضو سیستم تبلیغاتی شده باشند سهیم خواهید شد.
سهم شما 5 درصد از کل مبلغ پورسانت سفارشات تبلیغ کنندگانی است که شما آنها را به این سیستم دعوت نموده اید.
به طور مثال اگر شما 200 تبلیغ کننده را به عضویت در سیستم تبیلغاتی ایران دعوت نمایید و با فرض اینکه فقط 100 نفر از آنها فعال باشند و هر کدام از آنها بطور متوسط ماهیانه 100 هزار تومان درآمد کسب کنند، سهم شما از هر کدام 5 هزار تومان خواهد شد و جمعا شما هر ماه 500 هزار تومان درآمد کسب خواهید کرد که این درآمد بصورت مادام العمر برای شما منظور می شود. یعنی اگر شما در آینده هیچ فعالیتی در اینترنت نداشته باشید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم از محل درآمد تبلیغ کنندگان زیر مجموعه، میتوانید درآمد ماهیانه مناسبی داشته باشید.
این درآمد علاوه بر درآمدی است که شما از پورسانت فروش های خودتان کسب میکنید.
حال اگر تعداد تبلیغ کنندگان معرفی شده از طرف شما بیشتر شود و یا اینکه آنها فعالیت خود را بیشتر نمایند، درآمد شما باز هم افزایش خواهد یافت.

ویژگی های این برنامه عبارتند از:

1- تبلیغ کنندگان برای کسب درآمد الزامی به دعوت سایرین ندارند و می توانند درآمد خود را فقط بر پایه کمیسیون فروش تنظیم نمایند.
2- رابطه بین هر تبلیغ کننده با تبلیغ کنندگان زیر مجموعه به یک سطح خلاصه می شود و از درآمد تبلیغ کنندگان سطح دوم و سوم و ... سهمی نخواهند داشت.
3- هر تبلیغ کننده میتواند به تعداد نامحدودی تبلیغ کننده دیگر را به عضویت در سیستم دعوت نماید و در این سیستم هیچگونه سیستم باینری یا زوجی یا درختی یا هرمی یا شبکه ای یا ماتریسی پیش بینی نشده است. بنابراین به صرف افزایش اعضا، مستقیما هیچ امتیازی به شما داده نمی شود.
4- هر تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشهای تبلیغ کنندگان زیر مجموعه را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
5- عضویت در این سیستم برای تبلیغ کنندگان کاملا رایگان است و برای کسب درآمد نیازی به خرید کالا و خدمات ندارند. بنابراین هیچ کسب درآمدی ناشی از افزایش اعضا بصورت شبکه ای یا هرمی در این سیستم وجود ندارد.

سایر توضیحات و آموزش تکمیلی در پنل اختصاصی شما وجود دارد که بعد از عضو شدن و تایید عضویت میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش سوم کسب درآمد: در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که در اختیارتان قرار می دهیم محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید.

این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای بازاریابی در این سیستم عبارتند است از:

1- شما هیچ گونه رابطه مالی با خریدار محصول پیدا نمی کنید و هیچ نگرانی از بابت تخفیف گرفتن و غیره نخواهید داشت.
2- شما هیچ ارتباط مالی با فروشندگان هم ندارید، چون پورسانت شما توسط سیستم ایران مارکت سنتر به شما پرداخت می شود.
3- تنوع کالا در سیستم باعث خواهد شد که شما بتوانید برای هر شرکت، موسسه و یا هر فردی با هر سن و سالی کالایی برای فروش داشته باشید. مثلا در این سیستم شما میتوانید به زنان و دختران کالاهای جدید مخصوص به ایشان را پیشنهاد کنید و یا مثلا برای کنکوری ها و یا دانشجویان کالاهای خاص آنها را ارائه دهید. برای انواع موسسات و شرکتها، کالاهایی که میتواند در فعالیت آنها تحول ایجاد کند را پیشنهاد کنید.
4- چون تعداد فروشنده های عضو سیستم زیاد است، بنابراین قیمت کالا ها در سیستم بصورت رقابتی است و شما میتوانید روی قیمت مانور دهید.
5- ضمنا فروشنده ها در رقابت با یکدیگر و برای فروش بیشتر، بالاترین پورسانت را برای بازاریاب یا تبلیغ کننده در نظر میگیرند و در نتیجه درآمد شما افزایش خواهد یافت.
6- اگر شما در هر روز فقط با 70 نفر ارتباط بر قرار کنید و از فقط 12 نفر آنها سفارش دریافت نمایید، با فرض اینکه متوسط مبلغ سفارشات 10 هزار تومان باشد و متوسط کمیسیون هر سفارش 50 درصد باشد آنگاه شما در هر روز 60 هزار تومان و در هر ماه 1 میلیون و 800 هزار تومان درآمد خواهید داشت که رسیدن به این تعداد سفارش برای هر فردی با روابط عمومی متوسط امکان پذیر است و با کمی تجربه میتوانید چند برابر این مبلغ درآمد داشته باشید.
7- برای شروع کار میتوانید با معرفی محصولات مورد نیاز دوستان، آشنایان و همکاران، بعد از ترغیب آنها به خرید، آدرس پستی آنها را گرفته و در سیستم برای آنها و با کد خودتان ثبت سفارش نمایید.
8- سیستم ایران مارکت سنتر بطور پیوسته محصولات برتر را به شما معرفی مینماید و بازارهای هدف آن محصولات و روش بازاریابی و معرفی محصولات را به شما آموزش خواهد داد.
9- شما میتوانید یک گروه بازاریابی تشکیل داده و به عنوان مدیر گروه، 5 درصد از درآمد اعضای گروه را از ما دریافت نمایید.
برای مشاهده کالاهای نمونه و روش بازاریابی آنها بعد از ثبت نام و تایید، با استفاده از نام کاربری و پسورد خود به پنل اختصاصی مراجعه نمایید.


برای عضو شدن در سیستم تبلیغاتی ایران روی لینک زیر کلیک نمایید.
  عضویت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 2,381